Skip to main content

3 Pisau Lapah Terbaik & Tahan Lama

Bagi anda yang mencari pisau lapah terbaik, kali ini saya akan review beberapa pisau lapah yang boleh dikatakan antara yang terbaik dan yang pastinya akan memudahkan kerja anda untuk melapah daging. Kalau ada alah khusus untuk melapah ini memang sedikit sebanyak akan memudahkan kerja melapah sebab teknologi pisau ini memang digunakan untuk melapah. Berbanding dengan anda menggunakan pisau dapur untuk melapah, agak susah untuk melapah kalau gitu.

Jadi, pada kali ini, saya nak berikan beberapa tips kepada anda untuk memilih alat untuk lapah paling bagus yang ada di pasaran untuk memudahkan anda memilih model dan jenama mana yang sesuai. Bukan itu sahaja, saya akan berikan beberapa tempat untuk anda terus membuat pembeli pisau lapah tersebut. Ya, susah sebenarnya untuk membuat pembelian ini kerana tidak banyak tempat yang ada alatan melapah terutamanya pisau sebegini.

pisau-tajam-murah

Apakah Alatan yang terbaik untuk Melapah Daging dan Di mana nak dapatkan barangan tersebut?

Kalau anda cari pisau lapah, berikut adalah beberapa jenama yang saya rekemen dan memang yang terbaik yang ada di pasaran. Saya lebih sarankan untuk anda mendapatkan barangan berjenama Victorinox, harga memang mahal sikit, tetapi berbaloi untuk digunakan jangka masa panjang. Kalau tak dapat nak beli Voictorinox, boleh je cari alternatif yang lebih murah sedikit, sebab memang banyak pilihan yang ada. Kalau nak tahu apa pilihan yang ada, boleh tengok, saya dah shortlisted kan beberapa pisau terbaik di bawah;

1 Jenama Victorinox Terbaik – KLIK untuk info lanjut
2 Victorinox Ceramik – Gerenti Tahan Lama
3 Victorinoc 19 CM – Murah dan Berkualiti

Alatan seperti ini tidak banyak di jual di kedai-kedai biasa dan shopping mall. Saya jarang jumpa kedai pisau di shopping mall, apa lagi yang menjual barangan rare seperti pisau lapah ini. Jadi, antara alternatif yang mudah dan murah kepada anda untuk mencari barangan seperti ini adalah dengan membeli secara online sahaja. Banyak pilihan, harga pun murah dan yang paling penting sekali adalah, barangan yang dibeli terus sampai ke rumah. Memang memudahkan dan terbaik.

Tempat terbaik untuk membeli pisau lapah ini adalah di Lazada. Ianya merupakan laman ecommerce terbesar di Malaysia dan mempunyai banyak barangan yang dijual di sana daripada barangan elektrik kepada barangan perkakasan, kesihatan dan alatan kecantikan. Ya, banyak koleksi alatan melapah lain yang terbaik yang anda cari pun memang ada di sana dan pada saya memang berbaloi untuk anda dapatkan satu. Anda ingin melapah daging, pisau untuk siat kulit dan macam-macam lagi semuanya anda boleh buat. Memang terbaik.

Lagipun, tidak terhad kepada 3 jenis pilihan yang saya rekemen ini, ada banyak lagi pilihan terbaik dan menarik yang ada di sana. Anda boleh buat pemilihan berdasarkan kepada barangan yang anda mahu seperti harga, jenama dan lain-lain. Semuanya haruslah berdasarkan kepada kemampuan anda.

Boleh tengok demo macam mana Pisau Victorinox ini beraksi ketika potong daging

Kalau nak beli Pisau Lapah, belilah yang berbaloi

Kalau nak beli alatan melapah , belilah yang berbaloi dan terbaik untuk anda gunakan jangka masa panjang. Antara jenama yang bagus dan tahan lama adalah yang berjenama Voctorinox, pisau yang digelar sebagai swiss army knife. Pisau ini adalah buatan Switzerland dan merupakan antara pisau terbaik untuk anda gunakan kalau nak melapah. Jenama ini memang terbukti tahan lama, dan kalau anda memang mencari pisau lapah untuk anda gunakan 5 tahun ke 10 tahun akan datang, memang saya rekemen pisau Victorinox ini. Ianya adalah pisau terbaik yang ada di pasaran.

Begitulah serba sedikit mengenai pisau lapah yang paling bagus. Apapun kepada anda, buat pilihan yang bijak dan pilih pisau yang terbaik untuk anda gunakan jangka masa panjang. Memang berbaloi dan puas hati.

Leave a Reply