Skip to main content

5 Hadiah Untuk Lelaki Bawah RM100 – No 2 Paling Hipster

Nak berikan sesuatu untuk lelaki tetapi tak tahu nak berikan apa. Sebenarnya, banyak pilihan yang ada sekarang ini untuk hadiah kepada lelaki daripada yang mahal kepada yang murah. Kali ini, kami cuba berikan beberapa tips kepada anda kalau anda nak berikan hadiah untuk lelaki bawah RM100. Sebenarnya, banyak pilihan yang anda boleh dapatkan dengan harga itu dan kali ini kami cuba berikan yang terbaik kepada anda.

Yang penting adalah, anda tahu bajet untuk pembelian anda. Dari situ, boleh pilih yang mana yang paling bersesuaian dengan apa yang anda mahukan. Walaupun anda mempunyai bajet yang kecil seperti RM100, pilihan tetap ada, tetapi kalau anda mempunyai bajet yang besar sedikit seperti RM300 ataupun RM400, lagi banyak pilihan yang anda boleh berikan sebagai hadiah kepada lelaki bertuah yang anda mahu berikan hadiah.

Banyak Pilihan Yang Ada

Kali ini kami berikan fokus kepada barangan yang dibawah RM100 yang anda boleh berikan sebagai hadiah kepada rakan anda. Yang penting, kena tahu apa yang rakan anda minat. Dari situ lebih mudah untuk mendapatkan pilihan barangan yang berkualiti dan terbaik yang anda boleh berikan kepada rakan anda.

#1 Telefon Pintar dan Gadjet

Ini memang tidak asing lagi merupakan antara item yang sangat kami rekemen untuk anda dapatkan. Tetapi kalau bajet anda hanyalah RM100, agar sukar untuk mendapatkan smarpthone yang berkualiti yang ada di pasaran buat masa ini. Kalau dibawah RM500 tu, memang tiada masalah untuk anda dapatkan satu dipasaran. Selain daripada itu, anda juga boleh berikan barangan dan mencari apa yang anda mahukan di Lazada. Boleh ke SINI untuk lihat apa pilihan yang anda boleh berikan kepada rakan anda.

#2 Pomade

Pomade adalah antara item yang kami rekemen untuk anda berikan kepada rakan anda. Harganya tidaklah terlalu mahal, malahan ianya memberikan impak yang positif kepada pemakainya. Terutama sekali kalau orang yang anda ingin berikan Pomade ini memang yang mementingkan gaya dan keterampilan, dengan itu, lebih mudah untuk anda berikan barangan ini di pasaran sekarang. Nak tahu apa pilihan yang ada, boleh rujuk INI untuk tentukan apakah yang paling berbaloi untuk jenama Pomade berkualiti yang ada di pasaran.

#3 Sukan dan Permainan

Satu lagi adalah, anda lihat kepada jenis sukan dan permainan yang diminati. Dari situ, lebih mudahlah untuk anda berikan apa yang dimahukan. Kalau rakan anda ini seorang yang meminati sukan badminton, sebaiknya belikan barangan yang berkaitan dengan badminton. Antaranya adalah reket ataupun kasut badminton yang anda boleh dapatkan pada harga yang jauh lebih murah daripada harga pasaran. Boleh tengok pilihan yang ada di sini.

Kalau jenis yang suka bermain futsal itu, pun tiada masalah kerana ada banyak pilihan kasut futsal yang anda boleh dapatkan asalkan anda gunakan dengan sebaiknya. Cuma, harga kasut futsal ini tidaklah bawah RM100, apapun anda boleh tentukan sendiri yang mana yang paling berbaloi dengan apa yang anda cari.

#4 Pakaian

Untuk pengetahuan anda, anda boleh mendapatkan banyak jenis pakaian sama ada kemeja ataupun kasual pada harga yang murah daripada harga pasaran. Boleh tengok apa yang lazada tawarkan untuk pakaian berkualiti pada harga yang mampu untuk anda beli dan dapatkan. Yang penting, puas hati dengan produk tersebut.

Apapun, inilah antara beberapa pilihan untuk hadiah kepada rakan lelaki bawah RM100. Tengok dulu pilihan yang ada dan dapatkan yang paling berbaloi dengan apa yang anda mahukan.

5 Hadiah Birthday Untuk Lelaki – No 3 Paling Berbaloi

Hari lahir suami ataupun kawan lelaki anda sudah hampir tiba. Inilah masanya untuk anda berikan sesuatu sebagai satu tanda penghargaan kepada pengorbanan suami tercinta. Lelaki akan sangat merasa dihargai jika diberikan hadiah pada hari ulang tahun kelahirannya. Kalau anda pening-pening dan tak tahu nak berikan apa untuk suami anda, artikel ini memang direka khusus untuk anda. Terutama hadiah birthday untuk lelaki yang cukup bermakna buat anda. Kalau nak beri tu, kenalah beri yang istimewa agar pemberian anda nanti akan dikenang.

Lagilah kalau hadiah yang diberikan itu berkaitan dengan benda yang dia minat. Contohnya kalau lelaki tersebut atau suami meminati bola sepak, memang boleh dapatkan hadiah bola sepak ataupun baju jersey. Kalau minat kereta pun boleh berikan hadiah yang berkaitan dengan kereta. Lagi mahal lagi bagus kerana memang lelaki akan menghargai kalau dapat barangan yang mahal-mahal.

Apapun, pada kali ini, kami akan berikan beberapa idea bernas untuk anda fikirkan terutama kalau anda nak berikan kepada lelaki. Ada banyak pilihan yang anda ada untuk anda pilih yang mana yang terbaik berdasarkan kepada apa yang bakal anda dapat.

Idea Menarik Khas Untuk Insan Yang Bernama Lelaki

#1 Smartphone

Tak perlu pening-pening kalau nak berikan yang terbaik untuk lelaki. Terutama kalau lelaki ini meminati gadjet. Rasanya, ramai yang meminati gadjet dan antara yang popular adalah smartphone dan juga tablet. Kalau anda tidak tahu nak berikan apa dan mempunyai modal untuk berikan gadjet, tiada masalah untuk berikan satu kepada suami anda. Banyak pilihan kelas pertengahan yang ada dan kalau boleh berikanlah yang berjenama seperti Apple dan Samsung. Kalau tak mampu untuk berikan Apple dan Samsung pun tiada masalah kerana kami rekemen untuk anda jenama Oppo. Tengok pilihan paling berbaloi di SINI.

#2 Jam Digital

Ini adalah trendy masa kini. Jam adalah hadiah yang unik dan jam digital anda boleh berikan kepada suami ataupun teman lelaki anda. Memang antara pilihan yang berbaloi dan menarik yang anda boleh dapatkan. Sekarang ini pun ada banyak pilihan yang baik dan berbaloi untuk anda dapatkan. Boleh tengok disini dan pilih berdasarkan kepada apa yang anda inginkan.

#3 Berkaitan Dengan Hobi

Apa hobi suami anda? Tangkap gambar, main bola, main badminton, atau apa sahaja hobi yang lain yang ada. Berdasarkan kepada hobi tersebut, anda boleh dapatkan beberapa pilihan barangan yang ada di Lazada SINI. Daripada hobi, anda boleh berikan yang berkaitan dengan hobi suami anda ataupun lelaki yang anda ingin berikan hadiah tersebut.

Kalau dia suka tangkap gambar, boleh berikan kamera aksi, kalau suami sukakan kereta mainan, boleh berikan kereta kontrol ataupun dron. Terpulang kepada apa yang anda rasa suami anda mahukan.

#4 Cermin Mata

Antara yang kami rekemen untuk anda berikan sebagai salah satu hadiah harijadi yang romantik tetapi tidak terlalu mahal. Memang lelaki ini akan kerap memandu kereta dan kalau anda berikan cermin mata berjenama seperti Rayban di SINI, memang dia akan ingat anda selalau terutama ketika memandu kereta. Ianya sangat berpatutan dan pada kami adalah hadiah yang unik yang anda boleh berikan kepada suami ataupun lelaki yang anda ingin berikan hadiah.

#5 Dompet

Memang teknik lama, tetapi ianya efektif terutama kalau dompet orang yang ingin anda berikan itu dalam keadaan teruk dan tidak cantik. Boleh berikan yang ini sebagai salah satu tanda dan hadiah yang efektif dan sangat berbaloi. Harganya pun bergantung kepada jenama apa yang anda berikan. Untuk hadiah istimewa, kami sarankan untuk dompet yang berharga Rm100 dan ke atas, jangan beli yang terlalu murah, nanti cepat rosak. Tengok pilihan di SINI.

Yang Terbaik Untuk Suami Tercinta

Memang kalau boleh tu, kita nak berikan yang terbaik untuk suami ataupun sahabat yang tercinta. Ini adalah antara beberapa cadangan idea yang anda boleh fikir untuk anda berikan kepada mereka yang tersayang. Buat pilihan dan pilihlah yang mana yang bersesuaian dengan apa yang anda rasa mereka mahukan.

5 Hadiah Untuk Kawan Perempuan – Ini Yang Anda Perlu Tahu Untuk Romantik

Anda sedang mencari idea hadiah untuk kawan perempuan? Kalau ya memang anda datang ke tempat yang betul kerana pada kali ini, kami akan berikan beberapa tips dan idea menarik untuk anda terutama kalau anda tak tahu nak berikan apa kepada kawan perempuan anda. Harap, daripada beberapa idea yang ada ini membolehkan anda untuk memberikan yang terbaik kepada rakan anda itu.

Hadiah yang bernilai tidak semestinya kena yang mahal. Harga yang berpatutan dan kena dengan tema pun sudah sangat berharga. Tentu akan jadi lebih romantis walaupun dengan hadiah yang dibawah rm100, rm200, rm300 dan sebagainya. Bergantung kepada bajet yang anda ada untuk diberikan kepada kawan perempuan anda.

Idea Menarik Untuk Perempuan – Hadiah Yang Tidak Akan Dilupakan

Orang perempuan memang mengharapkan lelaki ingat hari-hari istimewanya. Antaranya adalah hari lahirnya, hari pertunangan, hari pertama kali berjumpa, hari ulang tahun perkahwinan dan lain-lain lagi. Kalau seorang lelaki tidak ingat akan tarikh-tarikh ini, memang akan kecil hati dan bermasam muka la nanti. Untuk itu, perkara pertama adalah anda berikan hadiah sebagai tanda penghargaan pada hari-hari istimewa ini. Sebagai tanda anda menghargai mereka. Tentu mereka akan rasa gembira.

Tidak semestinya di atas, hari guru, hari ibu, hari wanita dan lain-lain pun adalah antara masa yang anda boleh berikan hadiah untuk menambah suasana romantik bersama pasangan anda. Apapun, dah tahu kan waktu mana yang sesuai untuk diberikan hadiah? Untuk itu, kita terus kepada idea hadiah menarik.

#1 Cermin Mata Hitam

Tiada salah untuk berikan cermin mata hitam kepada pasangan anda. Terutama yang berjenama seperti Rayban atau lain-lain. Tentu dia akan ingat anda kalau dia memandu kereta nanti. Ianya adalah antara hadiah yang bernilai dan jarang-jarang diberikan. Tetapi, kalau diberikan, memang akan dikenang apa yang anda berikan. Lagilah hadiah seperti ini memang tahan bertahun-tahun. Nak tahu lebih lanjut berkenaan dengan cermin mata ini anda boleh ke SINI.

#2 Smartphone

Kalau seorang lelaki memang minat benda-benda seperti ini. Perempuan juga apa kurangnya. Nak berikan apa sebagai hadiah bergantung kepada bajet anda. Ada banyak pilihan sekarang ini sama ada anda mahukan yang high end ataupun yang biasa-biasa. Lambakan jenama dari China memang membolehkan anda untuk memilih yang mana yang terbaik berdasarkan bajet yang anda ada. Daripada yang berharga RM3000 ataupun yang berharga kurang daripada RM500. Boleh tengok di SINI dan lihat apa yang terbaik yang anda boleh dapatkan.

#3 Beg Tangan

Perempuan memang kerap menukar beg tangan, sama macam baju dan tudung. Beg tangan adalah antara aksesori yang memang kerap ditukar dan digalakkan untuk anda dapatkan satu terutama kalau beg kawan anda itu sudah lusuh. Sekarang pun banyak pilihan yang cantik-cantik yang anda boleh dapatkan daripada pelbagai jenama yang ada. Apapun, buat pilihan anda dan lihat dulu design yang ada.

#4 Dompet

Selain daripada beg tangan, dompet pun adalah antara item yang memang sering digunakan oleh perempuan. Tiada masalah kalau anda nak berikan dompet kepada perempuan yang anda minati dan ingin dijadikan isteri pada suatu hari nanti. Pilihan pun ada banyak sekarang ini dan kami sangat galakkan anda untuk memilih kualiti berbanding dengan harga yang terlalu murah. KLIK SINI untuk pilihan dompet berkualiti dan terbaik.

#5 Bunga

Bunga ini universal lagila kalau suprise delivery tu. Banyak pilhan bunga yang ada dan memang rata-rata perempuan akan sangat gembira kalau menerima bunga daripada mereka yang disayangi didepan rakan-rakan sepejabat. Memang antara yang boleh membuatkan mereka merasa gembira sepanjang hari.

Ini adalah antara beberapa idea menarik yang anda boleh gunakan sebagai hadiah untuk teman perempuan anda. Boleh membuat pilihan dan pilihlah yang terbaik untuk memudahkan anda.

5 Hadiah Anniversary Untuk Suami – No 4 Paling Win

Sehari dalam setiap tahun, pastinya akan ada hari istimewa iaitu anniversary ataupun dengan kata lain, hari ulang tahun perkahwinan anda. Kalau anda seorang isteri dan inginkan hadiah perkahwinan untuk suami anda, memang ada banyak pilihan yang anda boleh dapatkan. Lagilah sekarang ini sudah ada banyak akses daripada laman web secara online ataupun offline.

Kalau nak dapatkan idea untuk hadiah ulang tahun perkahwinan ini, memang ada banyak pilihan yang anda boleh pilih. Terutama sekali kalau anda mahukan sesuatu yang bermanfaat dan dapat tahan sehingga bertahun-tahun. Kalau anda mahukan yang bermanfaat, berikut adalah antara pilihan yang anda boleh dapatkan.

#1 Jam Tangan Berkualiti

Banyak jenis jam tangan yang ada sekarang ini daripada pelbagai jenama yang ada di pasaran. Untuk pilihan yang lebih berbaloi dengan apa yang suami anda mahukan. Nak lebih berikan suprise lagi, antara pilihan yang ada sekarang adalah jam tangan pintar. Anda boleh pilih yang ini walaupun ada banyak pilihan lain terutama jam analog ataupun digital. Untuk memudahkan anda, boleh pilih beberapa jenama yang berkualiti yang ada di SINI. Kalau berbabaloi, apa salahnya dan ini pastinya akan membuatkan anda terkejut.

#2 Dompet Berkualiti

Wallet pun adalah antara yang anda boleh berikan. Berikan yang memang berkualiti terus dan dapat tahan sehingga bertahun-tahun. Biasanya lelaki akan menggunakan wallet dalam jangka masa yang lama sehinga terkoyak dan tidak elok lagi. Ianya adalah salah satu idea yang menarik kalau anda berikan wallet ini untuk ulang tahun perkahwinan anda kalau yang suami anda miliki sudah rosak dan tidak dapat digunakan lagi. Kami galakkan untuk anda dapatkan pilihan ini dan bergantung kepada anda juga kalau anda mahukan yang ini. Untuk pilihan wallet berkualiti, boleh dapatkan di SINI.

#3 Kaca Mata Hitam

Untuk yang sering driving jauh ataupun yang akan balik kampuang tu, ini adalah antara hadiah yang menarik yang anda boleh berikan. Terutama jenama rayban yang merupakan satu jenama yang tidak asing lagi dalam arena sunglass. Kalau anda berikan kepada suami anda, dia akan tersenyum terutama kalau bawak kereta pada waktu tengah hari. Anda akan sentiasa diingati ketika memandu, amacam, menarik tak hadiah yang ni? Nak lebih banyak pilihan yang ada, anda boleh pilih yang INI. Gerenti puas hati.

#4 Smartphone Berkualiti

Telefon pintar adalah antara pilihan yang ada sekarang ini terutama kalau pasangan anda tidak mempunyai telefon yang bagus. Ianya adalah antara pilihan yang baik dan sekarang pun sudah ada banyak pilihan yang bagus dan berkualiti bergantung kepada bajet anda. Kalau nak yang betul-betul bagus tu, bolehlah pilih yang berjenama termasuk Iphone dan Samsung. Kalau tak mahu yang berjenama, ada banyak lagi pilihan yang berjenama juga tetapi pada harga yang lebih murah. Oppo adalah antara alternatif lain untuk pilihan yang baik dan berkualiti. Tengok apa pilihan yang ada di SINI.

#5 Kamera Aksi

Inipun adalah antara pilihan yang baik untuk diberiakan kepada suami terutama kalau suami anda sukakan aktiviti lasak. Dengan alat ini, pastinya suami anda mempunyai pilihan akan sangat sukakan barangan ini. Antara pilihan yang sering ada adalah GoPro adalah antara pilihan yang baik untuk anda pilih. Kami rekemen untuk anda dapatkan yang ini dan kalau anda mahukan alternatif yang lebih murah, antara pilihan yang ada adalah jenama SJCAM.

Inilah antara 5 pilihan terbaik untuk untuk anda berikan kepada suami tercinta. Anggaplah ianya adalah idea terbaik untuk anda berikan kepada pasangan anda.